SANTA ZEZILIA 2018

Aurten ere, azaroaren 21ean Santa Zezilia Eguna ospatuko dugu Musika Eskolan, eta ikasle guztioi soilik gonbidatzen zaituztegu bertan parte hartzera.

Lehenengo, zeuek eta zuen kideek eskainiko duten entzunaldia izango dugu, eta ondoren hainbat jolas eta jarduera. Amaitzeko, beste urte batzuetan bezala, txokolate goxo-goxoa hartuko dugu.

Etorri denok ahaztu barik!

Azaroaren 21ean

Arratsaldeko 17:30ean
Irakasleak
Oharra: Egun honetan musika hizkuntza klase arruntik ez da egongo. Bukatzeko ordua 19:00ak, gutxi gorabehera.

Como todos los años, el 21 de noviembre celebraremos el día de Santa Cecilia en la Escuela de Musica y por ello, todos los alumnos estáis invitados a participar en él.

Primero, algunos alumnos nos ofrecerán un concierto (Sólo para alumnos) y a continuación tomaremos un rico chocolate y jugaremos a diversos juegos musicales.

Os esperemos!

Fecha: 21 de Noviembre

Irakasleak
Nota: Ese día no habrá clases ordinarias de Lenguaje MusicalHora de finalización a las 19:00, aproximadamente.

Utzi erantzun bat

Fill in your details below or click an icon to log in:

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Aldatu )

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Aldatu )

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Aldatu )

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Aldatu )